west end.

idag har varit en tung dag. det ar svårt att lasa en master. ibland undrar jag vad jag skulle det for. mest for att jag kan antar jag och for att jag ville kunna åka hit med min babe!
jag pluggar i princip varje sekund, forutom nar jag ater eller sover. och lyxar till det med vanskaps tid!
men jag trivs. och allt kanns jattebra!

idag klurade vi på frågor i marknadsforing.

sen åkte jag bussen till south bank och motte Spring. hon ar så sot!
vi satte oss och drack en kanna ol och pratade om vad som hant sen vi sågs sist!
sen kom Konrad och vi åkte till West end och åt Vietnamesisk mat. det var sådar.

nu ar klockan snart 11 och jag ska sova så jag kan gå upp imorgon och plugga igen.
yeaj, som jag langtar.

ha en fin dag!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vår lilla Linda!

Tack för att vi får höra av dig på bloggen, så vi vet att allt är bra med er båda. Här i vintriga Sverige är allt bra, bortsett från vädret, här går det inte att bada i polen

Vi har dock haft ett par fina soliga dagar så att vi har kunnat sitta på altanen och fika.

Om en liten stund skall vi ringa till Martin och gratulera honom på 25 årsdagen.

Ha det nu så bra båda två och var rädda om varandra

hälsar Mormor o Morfar

2011-03-10 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback