dagarna går.

Konrad har snott min dator med sig till Sydney så jag får skriva utan svenska bokstaver. Det ar tomt utan honom. Jag ar så glad att vi ar har tillsammans, att vara utan varandra ar ett helvete. Såklart vanjer man sig men idag ar tredje natten och I dont like it. Men han ar tillbaka imorgon och då ar allt som vanligt igen.

Allting kanns bra på uni nu, har lagt upp en plan och den ska foljas. Det ar sjukt vad organiserad jag ar. Kanner mig taggad och langtar så mycket till denna terminen ar over och det bara ar en till med hårt plugg. Men vill man något så kravs det kraft och mod. Så nu kor vi!

Om en vecka ska jag ha presentation om marknadsforing. Så nu ska jag gora research om IKEA.

Gonatt och ha en fin dag!
Kramkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback