klar.

idag har jag haft sista dagen på La Trobe. har lite kvar att fixa och två tentor. men sista skoldagen iaf. känns helt fantastiskt!! trodde aldrig denna dagen skulle komma. galet!
det har varit en sjuk vecka. måndag och tisdag satt jag på skolan från 8 till 18. på onsdagen hade jag 2 redovisningar. en var en stor inför okända människor om min vetenskapliga rapport jag skrivit om "etablera bebyggelse efter översvämningar i Zambia" eller nåt liknade om jag ska översätta. den har tagit så mkt engagemang och tid och jag är faktiskt trött på den nu. så att ha redovisningen kändes som en lättnad. det är konrads mamma som ska betygsätta!
sen satt vi hela torsdagen (cyklade hem 8 på kvällen) och gjorde klart nästa uppsats. den redovisade vi idag i grupper med ingenjörskillarna. den handlade om framtiden inom vattenhantering.

galen vecka. jag är glad den är över.
så nu har jag och evelina handlat lite mat. ska hem och packa och städa ur huset.
imorgon flyttar vi ut. ska bli skönt, kommer inte direkt sakna det ruttna bruna huset på tennyson st.
men lite sorgligt är det trots allt.

ville bara berätta hur skönt allt känns. och tänk att jag klarde det. faktiskt lite stolt över mig själv!
ses snart sverige!
pussokram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej gumman. Bra jobbat, då blir det lite resa nu eller. Vi längtar efter dig som bara den. Vi hörs i helgen. Kram / Pappa

2010-06-04 @ 19:52:21
Postat av: Ninni

Heja Linda!! Du är duktig. Nu ses vi snart. Kramar från Kärråkra.

2010-06-06 @ 08:43:11
Postat av: Nellie

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

Postat av: Henrynicoline

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2012-02-09 @ 09:23:41
URL: http://henrynicoline.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback