bakis, trött men lycklig.

igår var en fantastisk kväll. mina vänner i den här staden är underbara och jag känner redan hur mycket jag kommer sakna alla.

jag jobbade till 19, åkte hem och köpte kycklingkebab på vägen som jag sen krängde innan jag slängde mig in i duschen och gjorde mig snygg.

sen drog luna och jag till en skatelokal där nåt band spelade live. sjukt sjysst lokal. gillade också att en massa yngre killar åkte runt och gjorde trix medans bandet spelade.
vi gick sen till en förfest där alla tjejerna från jobbet befann sig. vi stannade max en halvtimme sen åkte klackarna på och vi gick till våra vänners klubb i ett industriområde bak birkelunden.
världens bästa klubb. jag har träningsvärk i benen så mycket vi dansade!
mycket kärlek igår då massa folk jag tyckte om var där!!

sen tog jag taxi hem och mår som jag förtjänar idag.
men känner ändå en lycka i magen.

19 dagar kvar på jobb. galet.
sen är det sol och semester!!!

pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback