yoga.

äntligen ska jag iväg på den där yogan jag har tjatat om så länge.
var uppe och åt frukost vid halv 9, man måste äta minst 2 timmar innan.

hoppas, hoppas de är kul. och trevligt folk.
jag vill, vill så gärna komma igång.
och må bra. och inte ha ont.
pepp pepp!

det var sommaruppehåll. typiskt.
åkte hela vägen dit och satt o väntade en halvtimme, sen ringde jag.
skit också.

sen ska jag jobba sent.

igår slutade jag 4 och drog ut till sognsvann och badade insjö med sussie.
fantastiskt vackert. jag blev helt såld.
dit kommer jag åka ofta.
massor med vandringsleder runt sjöarna.
i like!

nej, dax att dra.

ha en fin dag!
saknar alla hemma! massor faktiskt.

pusshej!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej vännen! Det låter underbart med bad, själv har jag inte hunnit/eller tagit mig ner till havet än. Det har blivit mkt häng i lund på sistone, utan hav. Men vädret är vaaramt här med ska du tro. Jag håler utkik efter ny mobil, suck det känns så trist att inte ha den. Snart dax at bege sig till jobb, det är dock en varm företeelse, duvet hur vår luft där varit innan, inget mot vad denna sommarvärme gett...usch inte kul att jobba i det!

Jobb funkar ok, det rullar på mest av sig själv, är såklart saker som sätter käppar i hjulet än. Tex så upptäckte jag att jag ej får tilräckligt i lön utbetalt, så varit på skatteverket o skrivit mejl, de telnummer de hänvisar till är ej i bruk säger teledamen,...kanas ju!! Längtar efter dig. Stor kram!!

2009-06-30 @ 11:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback