lever livet.

i helgen bestämde jag mig för att inte ligga hemma och sova. sova kan man göra när man blir gammal.
så de sista dagarna har jag levt livet. ska ju ändå bo här ett tag så då får jag sluta längta hem hela tiden.
de är ju så fint här och hem kommer jag ändå mina helger!

i måndags slutade jag jobba 23, åkte med oscar till vårt "stammishak" som är jättemysigt och tog en öl!
dagen efter började jag 8. yea.
sen igår efter jobb stack jag till stan och fikade med rebecka och emelie med vänner på cafe sör.
min vän evelina slöt sen upp och vi två gick vidare först till ett urmysigt ställe med rosa stolar och sen till grönland och queens för att se på en vän till henne som spelade aukustisk gitarr och sjöng.
det var fri mick kväll och det var så fint. satt kvar 3 band sen slöt fler folk upp och vi gick till fisk och vilts uteservering och tog ett sista glas.
sen följde oscar mig nästan hela vägen hem.
han är bra!

nej, nu ska jag sticka och käka lunch på jobb innan jag börjar.

pussokram!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej Linda! Roligt att läsa att du trivs i familjen. Det är bra att du inte deppar och längtar hem längre. Passa på att ha kul nu när du är i Oslo. Du kommer ju snart hem. Ska bli kul att ses igen. Kramar från Ninni

2009-07-10 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback