damien rice.

damien rice funger alltid sånna här kvällar.
jag är helt slut.
jobbade sent i torsdags och igår var vi på tusenfryd, oslos lisseberg, hela dagen.
åkte karuseller, åt godis och pizza och badade badland. underbar dag!
när vi kom hem åkte jag och malin ner till oslo city, öppet till 22, och körde en snabb rea shopping.
köpte skor och nån t-shirt.
somnade halv 1. gick upp 6 och åkte till jobb idag.
jobb gick bra. slapp dag!

skulle gått upp med tjejerna ikväll men jag orkar inte.
ska gå upp och plugga matte imorn istället.
kanske ta en öl på aker brygga imorn kväll.
börjar sent på måndag!

känner mig lite nere. antar att de är för att jag är så trött.
ska sova på saken. så hoppas vi att solen lyser imorn.
jag vill bada!

pusshej alla kära!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, det är något speciellt med Tjörnarp på somrarna.

Postat av: Peter

Blogga e gay!!!

2009-07-05 @ 18:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback