analys.

livet är ju som en dans. jag älskar det. allting är helt underbart och jag vill inte sluta.
vill stanna här med dig. i allt detta fina!

men livet har sina måsten och jag har ju en del saker jag måste fixa.
jobba är ju prioritet nr 1. har kämpat på 6 dagar denna veckan. lagom sliten när jag slutade 21 igår kväll.
sen är analys a prioritet 2. den ska avklaras. helst nu i augusti. jag vill så gärna.
ska sända ut i universum. JAG VILL!
problemet är att när man blir kär så blir det prioritet nr 1 och bara helt plötsligt blir allt annat så otroligt oviktigt.
han är nr 1 nu. min. i egen ägandeform.

sitter i hans tröja nu. den luktar så gott.
försöker öppna matteboken. har faktiskt varit lite duktig idag. minst 2 timmar plugg.
lite var dag så ska det nog gå.

på torsdag natt åker jag hem till mitt skåne. saknar alla så ofantligt mycket.
ska bli underbart!

vi ses!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback