likgiltig.

känner mig trött, frusen och inte alls på humör.
sov väldigt dåligt inatt. och gick upp halv 7 för att gå igenom små saker inför tentan.
den gick iaf ganska bra. och han hade redan rättat ena delen, när jag var klar med den andra, som var mer än godkänd.
så vi får hoppas på de.

nu ska jag till synoptik.
bajslinser detta. kliar och trillar ut hela tiden.
om jag ska ha linser får de ge mig några bra.
de bästa.

när vi satt på bion i lördags trillade båda ut när jag kliade mig i ögonen.
dumt. för jag ser inte så bra då.

varför går det aldrig som jag vill när det gäller kärlek.
just den jag vill ha vill adrig. men sen en stund efter passar de.
alla kommer de tillbaka med svansen mellan benen.
tycker inte om de.
kan ingen tycka om mig samtidigt som jag tycker om dem.
jag vet att jag ska ta de lugnt.
men jag kan inte hjälpa att jag är en intensiv människa.

ska städa och äta lite.

kvällens nöje: laga storkok som räcker resten av veckan!

see u!
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, linser? Linda? sen när då? jag saknar dig! stor kram!

2009-01-09 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback