gamal musik och god mat.

idag har jag lyssnat till min kropp. känt efter i varje andetag.
inte gjort något förhastat.

-druckit 2 koppar te.
-lyssnat på massor av gamal musik.
-ätit sista portionen grönsaker, curry och ris.
-bakat en kladdkaka.
-ätit en bit av den!
-gått en promenad längst kanalen.
-solat solarium.
-gjort vid naglarna.
-lagt ansiktsmask.
-läst en himla massa bloggar.
-ätit gröt.
-lagat min lampa och håller just på att klä den i nytt tyg.

nu ska jag titta på en film som heter "things we lost in the fire".

imorn står klippning och mys med kompisar på listan.

efter en vecka som förra veckan är min kropp helt färdig. den behöver energi.
men jag gillar läget. gillar mitt liv.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback