tänk vad lite sol kan göra.

har varit lite deppig ett tag. behöver verkligen solen.
igår började den skina även över oslo. TACKAR för det!

jag har gett upp matten. mår redan mycket bättre.
när en kurs ger en magont och ständig stress så får man se över sitt liv.
den gjorde mig handikappad. jag ville alltid hem och plugga men väl hemma blev det ändå aldrig något gjort.
det får bli ett försök i höst.
annars får jag ta den senare.

jag känner iaf att orken börjar komma tillbaka.

har legat och solat idag. underbart!
nu ska jag duscha och sticka ner o träffa silje en stund.
hon är på besök.

imorn blir en fin dag. då är det lansering av nya ikea katalogen 2010.
ska bli middagsmöte. hyggeligt!

ha de finfint!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback