2010.

på ikea är det redan 2010. den nya katalogen har nu lanserats och det innebär bra dagar för oss anställda!
idag var jag på lunchmöte där vi fick se alla nyheter och höra föredrag. 4 rum var inredda och vi fick med oss alla trender för höst/vinter. väldigt trevligt!
inte nog med det så var alla nya maträtter tillagade för oss så vi skulle få prova. jag åt lax med brockolimedaljonger och god dillsås. till efterrätt var de prinsessbakelse. åt marsipanen!
lyx med gratis mat!
dagen på jobb gick fort. sen shoppade jag nytt stekjärn till mimmi innan jag stack hem.

nu sitter jag här med en bit mörk choklad och somnar sakna in.
ska upp 6 imorn. ughamej.

träffade silje igår och hon hade den mest underbara nyhet. hon ska ha barn!
jag vill också. vi vill också.
men någonstanns måste man bli klar med allt först.
så det ska jag.
sen ska de produceras!
=)

saknar alla hemma, men i höst kommer jag komma hem varannan helg.
fantastiskt!

ciao alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback