september är här.

vare sig man vill det eller ej blir det höst varje år. alltid i september. då börjar löven falla, luften blir lite kallare och folk myser hemma.

jag myser lite jag med. men tyvärr är jag förkyld så mysandet kunde varit mysigare. lite friskare.
gick precis en sväng ner till kanalen för att få lite luft och sol. se lite människor och känna av lördagspulsen.
malmö är fint nu när hösten kommer. jag tycker iochförsig det är fint för det mesta men på hösten blir det något extra.
för gula löv på kall asfalt är tilltalande på något sätt.

jag skulle jobbat hela helgen men kroppen ville inte riktigt. lite synd för jag hade behövt pengarna.
så nu har jag istället sett filmer som jag velat se länge.
-The kite runner (flyga drake)
-once
-its a free world

och nu är det snart dax för en pedro almodovar. namnet är på spanska och svårt att uttala.

vi ses.
ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vilken Almodovar blev det? Gillar hans filmer.

/Ninni

2008-09-19 @ 19:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback