cold water.

jag lyssnar massor på damien rice och ane brun nu. det är fint, riktigt fint!
melankoliskt.

idag har jag börjat rita på mitt första hus. känns fantastiskt hur fort man lär sig.
arkitektur är kul. sålänge man får använda sig av blyerts. och linjal.
historian är jag inte lika exalterad över. men det är helt okej det med.

sen kom alla utlandsplatser upp idag.
finns 3 till australien.
en till japan.
en till hongkong.
en till mexico.
en till rumänien.
och en till usa.

jag skulle helst ta dom alla.
men jag ska söka till australien och japan.
vad jag gör om jag kommer in är inget jag vill tänka på nu.

nu är jag nyduschad och ska lägga mig i min sköna säng med min bok om byggnadsmaterial.
känns helt okej ändå.

galet tidigt imorgon.
klockan 8.15 börjar skolan.
hör inte till vanligheterna.
men sen slutar jag 10.
pluggtid sen.
seriöst.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback