plugg och mys

plugg och mys låter som en helt okej oktober. november får stå för bara mys. plugga är ganska tråkigt.
tyvärr ser det ut som följer: nu börjar terminen på riktigt. gah.
nästa vecka är det sannslöst mkt i skolan och det känns som livet bara rullar på. som en karusell.
det är dock väldigt kul. och det är bra!!!

imorn händer en fantastiskt trevlig grej! alla mina närmsta vänner ska äta middag med mig på vespa.
whi!
kan livet vara bättre!

och igår var jag med O på oslipat, som är en comedyshow med okända ståuppare.
sjukt skoj. har inte skrattat så mycket sen jag träffade mina bröder sist!
det händer grejer på killfronten. känns lovely!

annars har jag köpt nya vinterskor, blivit vegetarian och speciallist på trä och betong.

grejt de!

tjaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback