melbourne.

undrar om allt som händer nu är verklighet. sant.
jag är inte så säker.
vågar inte hoppas.
ändå blir det ett skutt varje gång jag reser mig.
för om jag skulle få den där terminen i australien som vår programledare säger så skulle jag vara så lycklig som man bara kan vara. lyckligare!
tänk att få läsa i ett annat land.
få resa och ändå göra något seriöst. vuxet.
tänk att få spendera den tiden som är så värdefull där & lära känna människor över hela världen.
& framför allt lära känna en ny världsdel.
ska jobba som en idiot nu i jul & till sommaren.
för om typ ett år åker jag.
om jag klarar engelsk-testet.
TOEFL.
det ordnar sig nog.
jag klarar det.

läser byggnadsfysik & längtar efter att få se resultatet på sista tentan.
imorgon ska vi rita. hus.

& så längtar jag efter dig.
hela tiden.
du är så fin!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: lisa

snälla, får jag komma och hälsa på då?!? =) stor kram till min linda*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback