livet är bra konstigt ibland.

jag vet inte men jag ser ingen glädje alls i att sitta här ensam i en lägenhet och göra saker jag inte trivs 100 procent med. när världen är så stor.
är inne i en väldigt höstig fas när allt bara är mörkt och tråkigt.
i hela mig och utanför.

det finns ju dock saker som livar upp
-O.
-Carro o andra vänner där de är kravlöst.
-Att jag kanske får åka till Australien. Annars Peru. Genom skolan.
-Att jag drar iväg från detta kalla landet om 2 år. måste bara vara utbildad.

Så om två år ska jag iväg och hjälparbeta.
Känns bara hopplöst långt borta.

Såg filmen "Into the wild". Precis så känner jag.
Jag vill också stänga av detta sjuka samhället.
Trycka på en knapp.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback