meningen med detta.

ikväll har jag och O haft djupa diskussioner om livet.
vad vi är till för, varför och framför allt vad som är meningen med det hela.
jag tänker inte så ofta över det. det gör han. säger han.
och jag är definitivt mycket mer konstnärligt lagd är honom.
en riktigt ingenjör ser inte färger. han ser logik.
jag är ingen riktig ingenjör och kommer aldrig att bli.
jag mår bra av tanken att vi ändå lever av en anledning.
och att när vi dör så försvinner inte vår själ. den energin som finns vandrar någon annan stanns.
var vet jag inte. hur vet jag inte heller.
jag vill inte ens veta.
det bara gör mig lite gladare och inte så dyster.
för att vi bara skulle försvinna in i intet känns sorgligt på något sätt.

just nu längtar jag till helgen. mest för att då får jag komma hem igen.
längtar ständigt efter det.
jag är ingen citytjej.
hör inte hemma här i stan.

resume:
igår pluggade vi och drack vin hos peter. väldigt trevligt!
idag satt jag i skolan till tre. sen lagade jag och O indiskt. jättegott!
imorgon är det rita som gäller. sen går jag i skolan till 5. sen ska jag äta min första lussekatt med caroline.

ha de bra!
kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback