snart ar resan slut

detta har jag lart mig
- att allting ordnar sig
- tva ord pa thai
- mitt passnr utantill
- att hemma ar bast!
- att jag aldrig ska bestiga ett berg igen
- att tonfisk ar skitgott, farsk!

detta har jag sett
-6 stycken nya lander
-valdigt manga nya stader
- krokodiler, kungsorn, orangutanger,
utter, skorpioner, massor av apor av andra arter,
delfiner i hundratals, faglar i alla farger,
havsskoldpaddor, blackfisk, farliga spindlar mm

detta kommer jag saknar
- lisa
- malin o johanna
- fried rice
- farsk annanas
- tanning oil

detta ser jag fram emot
- alla underbara manniskor hemma!
- saltlakrits
- mat
- massa kramar
- svensk sommar med torr luft, inte 96 % luftfuktighet

Pa lordag kommer jag hem, Sverige!!

pussokram!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Längtar efter dig, väkommen hem.

JÄTTEKRAMAR / Pappa

2008-05-19 @ 09:33:37
Postat av: Ninni

Hej svejs! Det ska bli så kul att träffa dig igen. Vi ses kanske på söndag, mormor har något på gång då. Tusen tack för allt du har delgett oss i din blogg. Det har varit jätteintressant läsning. Hälsa Lisa också, jag har läst hennes också. Jag har t.o.m använt lite av det ni skrivit i skolan, när vi pratade om Kambodja. Jag ska berätta mer när du kommer hem. Var rädd om dig nu på resan hem. Hela familjen hälsar!!!
Kramar från Ninni

2008-05-19 @ 18:47:58
Postat av: Carolina

Men Linda, färsk ananas finns på Ica MAXI HAHA...

Postat av: Carro

OOOOOHHHHH VAD JAG LÄNGTAR!!!!!! Jag kan komma till tjörnarp på lördag om jag bara får krama om dig hjärtat. Du är så välkommen hem så det e inte klokt. Vi hörs o ses väääääääldigt snart.
PUSS PUSS

2008-05-20 @ 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback