rock climbing & matforgiftning

ok, natten har varit ett helvete, bade for mig och lisa. nagot gick fel med maten igar och allt kom upp igen.. nu ar vi bada omma o tycker synd om oss sjalva, men det ar battre..
usch vad det ar mkt battre att vara frisk!!

iaf ar vi i Chaing Rai nu, sista anhalten innan vi flyger till Hanoi.
sista dagen i Chiang Mai gjorde vi ett aventyr till. Rock climbing.
Det var laskigt med haftigt! Klattrade pa mellan 15 meter, med linor o sakerhetsanordning saklart!!
vara ledare avr underbara! hade sa kul!

langtade hem innan, saknar er!
mamma, pappa, martin, tomas, mormor, morfar, farmor, lina (grattis i efterskott foresten!!), o alla vanner!!!
saknar min sebastian jattemkt med, mest hela tiden!
men det kanns skont att langta hem, da vet man hur mkt man alskar allt dar hemma. =)
tjornarp! att sitta pa mormor o morfars altan o dricka hemmagjord saft! att kramas!

o tack for alla kommentarer!
faller en tar av de flesta!!

nu ska vi hem o jag ska forsoka fa i mig en yoghurt och en cola.. lite energi!

Puss&kram pa er allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Stakars er. Hoppas att ni snart blir bättre. Häftig klättring, det verkar skitkul. Här hemma är det grått o trist idag, ösregnar. Hälsa från alla. Jättekramar / Pappa

2008-01-30 @ 09:34:11
Postat av: Carro

Stackare, inte kul att vara sjuk o ynklig i främmande land, krya på er!! Kan trösta med att det går magsjuka här också...min mage har inte varit sig lik ett par dagar. huggah. Gud så häftigt med klättring, det vill jag med prova på nån gång. Håller med Peter det e riktigt grått o trist, Humöret blir därefter tyvärr...tuffa tider. Tänker på dig vännen. Krya på er nu så ni med nya krafter kan inträda Vietnam! KRAMKRAM

2008-01-30 @ 11:09:25
Postat av: Pidde

Konto
Disp beløp
6080111
8.981,00

6080567
12.044,00

2008-01-30 @ 21:36:14
Postat av: Carolina

Åååh, har dig på msn nu och jag är totalt jätteavundsjuk. Kanske inte på matförgiftningen, men på allt annat ni får se och uppleva. Hoppas ni har det så äventyrligt roligt och att ni får se allt ni vill se, och lite till :) Öh, lite konstigt inlägg detta, men du fattar vad jag menar! Hälsa alla elefanter och sånt! KRAAAM

Postat av: Daddy K

Hej hjartat!
Later inge kul med magsjuka...
Men resten later hur grymt som hellst!
Sitter har i ett kallt och regningt Cali.. Inge skoj alls.
Borjar langta hem till Svea nu..
Hoppas magarna mar battre nu!
Krama om Lisan fran mig!
Puss o kram,
Daddy K

2008-02-01 @ 00:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback