Massage!

Idag har vi tagit oss lyxen att fa helkroppsmassage! gott! 24 kr var! helt okej pris, kan iaf inte klaga!

sen har vi varit runt lite i chian mai och kollat laget. valdigt stor stad! 1,6 miljoner invanare!
starbucks och burger king! hehe!

imorn drar vi ut pa trekking, whi!

det ar sjukt det har med att vi ar vasterlanningar, vet inte hur man ska hantera det alltid. folk ar valdigt vanliga i allmanhet, men det kanns anda overdrivet och underligt ibland. bara for att vi har vara bleka face. var runt lite bland ruinerna i ayuttaya och vid en stor ruin var det en hel asiatisk skolklass, kan inte saga fran vilket land de var emn fina var de, i sina skoluniformer. vi var iaf attraktion for dem, inte ruinerna. alla skulle ha kort pa oss och de ville sjalva vara med. som nagra slags idolbilder. kandes olustigt och det ar svart att hantera. jag vill inte vara annorlunda, jag vill bara vara en manniska. vill inte att nagon ska tro nagot om mig, bara for att jag ser vasterlandsk ut. men det ar nog svart att komma ifran. faktiskt.
och for att inte tala om alla dessa vasterlanningar som tror de ager varlden. det gor mig upprord och ledsen. skulle kunna prata om de i minst en timme. men det ska jag inte trotta ut er med.

nu ska vi snart ga en tur pa night bassaren har och sen hem och hamta var rena tvatt.

sa vi ses om nagra dagar!
se foton pa lisas resedagbok (yetia)

SAKNAR ER, massor!

Kommentarer
Postat av: Marina

hej! lpter ju verkligen inte fel med en helkroppsmassage för 24 kr =)...vad är länken till lisas resedagbok eller vad heter hon så jag kan gå in och kolla på foto...hopps trekkinge blir något ni aldrig kommer glömma

puss&kram

2008-01-24 @ 20:05:09
Postat av: Trondlene

Great site. Good info


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback