kambojas historia gor mig gratfardig.

Jag ar jattetrott och har inte alls nagon lust att skriva mer an att Kambodjas historia gor mig upprord. Valdigt upprord.
Och jag ar sa fruktansvart glad att jag inte ar amerikan.

Vi shoppar pa tok for mycket. Whi!!
En sjal kostar 1 dollar och ett par skor ca 10 dollar. helt sinnsykt.
Att man ar san materialist.


Vi har iaf traffat en skitgo man som kan valdigt mycket om sitt phnom pehn och som kor oss i sin tuktuk. han berattar for oss och fikar med oss. Idag har vi varit pa ett museum som var en skola innan Pol-Pot regimen och sen var ett fangelse och tortyrkammare. Idag finns det bilder och historia. Fruktansvart.
Imorn ska vi aka till Killing Fields. Inte blir man pa bra humor iaf.
men det ar valdigt intressant.

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Glenndagny

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback