hanoi

ok, detta med storstader i asien. det ar nog inte min storsta passion har i livet. langtar efter lugnet. en kritvit strand och en go bok.
inte 3000 moppar pa samma gata och alla med tutan i hogsta hugg. far oronskador.
galet men skoj.
och for att inte tala om brannskadan jag fick pa mitt ben for jag gick in i avgasroret pa en moppe.
moppar och vespor borde bannlysas.

men vi lever. tack&lov!

har gatt runt i gamla stan idag och kikat laget.
shoppat billigt skit och atit acklig mat.

saknar svensk potatis.

skulle garna lagga armarna runt sebastian nu och kramas hur hart som helst.

imorgon maste jag till doktorn men min allergi/exem. det blir inte battre.
hoppas pa de basta!!

Puss&kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback