brand, igen.

vi ar i nha trang och bor pa ett valdigt fint hotel nara stranden.
tyvarr ar det blasigt och nastan kallt men vi overlever.
mycket varmare an hanoi i norr.

vi avverkade manga langa timmar i buss hit, 4 timmar fran hue till hoi an och sen 12 timmar mellan hoi an och nha trang.

nha trang ar enligt resetidningarna vietnams svar pa paradiset. vet inte om jag haller med. hela vietnam kanns en kaotisk sorja. men visst, strandet ar vit och havet turkost, parasollerna ar gjorda av bamboo och vitingarna finns overallt, sa aven de vasterlandska restaurangerna. positivt el negativt, alla ser vi det olika.
gatlivet ar en ett enda tutande. vietnamesernas vanstra hand verkar ha fastnat pa tutan.

paradiset for mig en lugn och odslig o, utan bilar och mopeder.
hoppas bali kan na upp till det!

vi har det iaf valdigt bra, det funkar toppen mellan mig och lisa sa lange vi inte ar hungriga!!!
var ute en svang (andra gangen sen denna resa paborjades) i forrgar pa "sailing club" nere vid havet.
pratade schweizertyska och drack drinkar!
ikvall lutar det at att vi gar dit igen, pga av alla hjartans dag.
har hittat en tjej som jobbar pa ett dykforetag bredvid vart hotell. hon vill garna ha med oss!

igar var vi pa en snorkeltur ett par timmar. sag lite sma sota fiskar. men det avr blasigt och kallt sa vi gick bara i en gang! men vatten ar underbart!

puss&kram

ps. mitt ansikte ar rott, som en tomat (lisas med!!)
ps2. jag alskar kommentarer!!
ps3. saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Carro

JAG HAR JOBB!!!!!!!!!!! Har fått en väldans bra praktikplats som betalar för mina tjänster. :) Så i 3 veckor ska jag göra konditionstest på personalen samt sammanställa och presentera resultatet. Och på slutet två föreläsningar. Och i höst vill de ha uppföljning så då ska jag dit igen!! Jag ska allt nästla mig in o visa vad jag går för...hehe. Det är på toyota i Helsingborg. Så i två veckor ska jag bo här, under en vecka heelt ensam på korridoren, för då har alla andra sportlov!!! liite läskigt. Men Åsa har ev. fått i helsingborg också så hon blir nog kvar. Ja, sen har jag snackat med konst-killen o han ska få sig en massageomgång ;) fining.. I helgen ska jag till Anna i kstad samt träffa sofi. Ni två verkar ha det underbart, drinkar o ledighet låter väldigt trevligt. Hoppas ni får lite värme o sol snart då! Era röda huvuden går snart över i bruna ska du se, o rött e bättre än genomskinligt blek...efter rött kommer brunt snöckan, iaf på din hy! Saknar dig o tänker på dig massor. Puss o kram

2008-02-14 @ 16:28:35
Postat av: mormor och morfar

Sänder alla hjärtans hälsningar till dig. Hoppas du
är rädd om dig. Vi mår bra, morfar har inte rökt på 22 dagar. Har fått beröm av mormor.I dag har vi haft en fin dag med mycket solsken, vi satt uta på altanen och fikade. Har pratat med mamma och Ninni idag, allt var bra och de hälsar till dig.
Tusen kramar till dig.

2008-02-14 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback