when tomorrow comes

lyssna på anna ternheim med låten "when tomorrow comes" för det är så sjukt vackert.

jag är faktiskt hemma från jobb idag. började redan igår med ont i armar och öron. Var på jobb mellan 8 och 10 men åkte sen hem och vilade. har verkligen ingen lust att bli så sjuk som jag brukar bli när jag inte lyssnar på min kropp. så nu lyssnar jag på min kropp. äter massa bra mat och dricker te och färskpressad apelsinjuice. mmm!
sebastian kom och tog hand om mig på eftermiddagen, han lagade en underbar grönsakssoppa till mig och gjorde glögg med pepparkakor på sängen. han är en prins!

nu börjar resan närma sig med stormsteg. lycka! försöker börja förbereda mig med allt jag behöver inhandla och tänka på. beställde minneskort och små högtalare till mobilen igår. yea! 4 G minne, längtar!
måste skaffa mig en försäkring för mig själv och min mobil, eftersom de är den enda dyra ägodel jag ska ta med mig!
Idag ska jag beställa böcker, har fått massor av tips av folk som varit där och nu vet jag precis vilka böcker jag ska starta med!
Fatta att vi ska vandra i regnskog och dyka med massa läskiga djur!! Jag ser så fram emot de så de finns inte!
Och det är så skönt att allt är ordnat, nästan iaf!

Har så mkt att se fram emot!
-Julen!
-Antagligen nyår i fjällen med sebastian!
-Resan!
-Vår och Mallorca resa!
-Att komma till Oslo och Sebastian igen!

För jag har bestämt mig för att flytta hit igen. Trivs så bra här!
Så i vår måste alla komma och hälsa på oss!
=)

Äter godis, så gott!
Här kommer lite bilder!


image307
frukosten jag fick av min bästa sebastian i söndagsmorse!!

image308
och pepparkakor och glögg. notera hjärtat som är gjort av pepparkakorna! haha!!!

image309image310
Min finaste!!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback