t-shirt

när man har en väldigt knapp resebudget får man inte lov att handla onödiga saker. verkligen inte.
idag gjorde jag det.
iiih.
men det var bara en t-shirt för 129 kr. så jag antar att de är okej.
och den var så sjukt snygg så jag var tvungen!
sen hittade jag en jacka för 2000 kr. men insåg mina begränsningar och lät den hänga.
duktig!

jag köpte tranbärspiller på hälsokost också.
de var dyrare än t-shirten.
men jag måste bli av med detta.
antibiotika är inge kul.

och ikväll är det julfest på ikea, årets happening.
men jag ska inte gå.
för jag är sjuk och kan ändå inte dricka nåt.
så dumt.
skulle blivit så kul.

men sebastian ska inte heller dit, så han kommer hit och kramar mig ist!
o snart kommer lisa och vi ska laga mysmiddag!

igår åt vi 2 tomat och mozzarella också gjorde vi baguetter i ugnen med hemmagjord vitlöksolja.
så sjukt gott!
jag älskar mat!
särskillt vitlök och ost!
*ler*

ha en trevlig helg!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: mormor och morfar.

hej linda, jag längtar till jul då jag får träffa
dig igen.jag har börjat jula lite,idag har jag bakat
första omgången skurna pepparkakor tänkte ta med till tomas när vi ska fira hans dag.hoppas du kan känna dofterna.allt är bra med oss.om du har besvär med urinen drick lite färsk citronilite vatten precis innan du lägger dig på kvällen efter toabesök.det gör urinen surare och bakterierna fastnar inte.var rädd om dig. tusen kramarfrån oss.

2007-11-24 @ 18:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback