mint

mintchoklad är det enda som funkar nu. för det är så gott att hela jag lyser upp! fast jag egentligen mår ganska kass.

blev inget alls som jag hade tänkt mig idag. så nu sitter jag här ensam och fryser.
men snart kommer s förbi och ger mig en kram iaf.
de är bra!

är så trött så jag håller på att gå under. jag vill ha sol nu.
längtar på thailand och kritvita stränder.
och här är det konstant mörkt och snö. yea.
men en månad till. bara en till.
sen bär det av på vår livs resa.
som jag börjar få stress att vi inte har börjat planera.

tänkte dra en snabbis över helgen, de var en väldigt trevlig helg!
jobbade sent fredag och tidigt lördag, vilket betyder att man är trött.
jag och lisa lagade mat, el lisa lagade mat till mig, på kvällen och sen drog jag och anine på elviras födelsedagsfest! de var skitkul!
massa folk och dans och så!
sen gick vi till la devilla. och dansade hela ligan!
hade så kul!
jag och s köpte nattamat på väg hem och somnade ihop!

söndagen var mest slapp.
lagade dock egen falafel som blev riktigt god och var en sväng hos elvira.
mys.

nu ska jag äta en bit mörk choklad med mintsmak från lindt till.
och tänka på solen.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback