siesta!

siesta är typ världens bästa just nu, för de är nära. har varken råd eller lust att va borta en hel vecka. två dagar är perfekt! plus att jag känner folk i hlm, alltid bättre att sova i en säng!

banden jag verkligen vill se är:
-melody club
-promoe
-salem al fakir
-teddybears sthlm
-laakso
-miss li
-sahara hotnights
-shout out louds
-the concretes
-the plan

så gött!!

blev falafel på möllan efter jobb idag. den var väldigt god. och elin är en skitgrym tjej!
nu käkar jag salt och blandat och ska snart somna. börjar 9 imorn...

igår var toppenmysigt.
jag och caroline var på mobilia och shoppade lite, bla massor av filmer, godis och chips!
sen såg vi 2 filmer, och var nere vid havet och gick!
sov över där, mysigt!

idag var mest en lång och seg dag.
trött på jobb just nu.. men alltid mer när jag inte är där. inte så mkt när jag väl är där!

imorn blir de fest!

puss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men hallå, ska inte Sven-Ingvars uppträda? Hahaaa, hänger nog på :D

Postat av: Leanderselina

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-02-26 @ 11:09:58
URL: http://leanderselina.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback