gooood

jag fick jobbet på skanska. så underabart kul! ska ge dem allt, ska bli så roligt att få lära sig saker som har med min framtid att göra. nu är det plugga hus och trelleborg som gäller. måste kunna allt.

men först ska denna terminen i skolan bli klar. har väldigt mkt framför mig som alltid. stressen är hög just nu, men jag ska fixa de. de har jag lovat mig själv.

denna veckan jobbar jag heltid på mitt cafejobb. men efter denna veckan blir det lugnt.

närmsta tiden ska jag, ist för att jobba; plugga, umgås, gå på siesta, slappa, fira mamma på morsdag, fira carolines examen, åka till oslo. de är grejt!

nu ska jag påbörja mitt berg med disk för att sen äta en sjukt god lunch för att sen börja jobba.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback