verkligheten

verkligheten är inte så vacker som den kan verka.

ganska urtvättad och tråkig nuförtiden.

känner för att vinna massa pengar. för pengar skulle göra mig lyckligare. jag lovar.
lyckligare än ständig stress för att klara tillräckligt med poäng för att få fortsätta låna pengar.
bara ordet låna får mig att spy. men jag är inte sjuk längre.

det ska bli en glammig vår. jag ska satsa på det. känner att de behövs.

behöver pengar. då skulle jag köpa massa glittriga kläder och diamanter.
sen skulle jag resa någonstanns och dricka färskpressad juice och bli brun.
och hångla med folk som var snygga.
bara för att må bra.

men äh, här sitter jag och ska göra färdigt mitt tredje fysikarbete denna terminen.
jag borde vara glad.
ska försöka. för det är sju så sjukt kul.
eller hur?!

glam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback