dyra skor

idag har jag varit på löplabbet och fått ett par skor utvalda som passar som en smäck. de kostade iof därefter, 1600 kr, men de var de värt. har provat dem nu ikväll, och jag orkade springa hela halvtimmen, coolt. jag är cool! eller mer imponerad. i chock!

sen åt jag och david en dundergod lunch på davidhalls torg. kikärtsbiffar och myntakräm! träffade på en massa vänner till honom och hans mamma kom förbi en stund när vi satt vi kanalen och göttade oss i solen!
livet är så fantastiskt!
sen cyklade jag till mårten, vi gick på jämställdhetsseminarie. helt ok, dock skitkass kille på slutet. men men, man fick godis i pausen. det kompenserade.

nu ska jag tugga i mig lite mat, vila och duscha innan grabbarna kommer! vi ska göra drinkar på rom, is, socker, lime och mynta ikväll! och bli packade. och ha kul!

ha de toppen!
ciao!

Kommentarer
Postat av: Odinada

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback