9 crimes

jag är som förtrollad sen konserten i torsdags. DAMIEN RICE är kung!

dock är jag vemodig och ledsen, känner mig ensam. borde verkligen inte göra de. Med tanke på hur fantastiskt bra allt är just nu och att det ständigt ringer och någon vill prata med MIG. med mig! åh, de gör mig mindre ledsen!
för det finns så många underbara vänner och sånt här! det är bara jag som är lite psyko.

igår var en sjukt mysig kväll med carro, tuben, jens, mårten och en klas jag aldrig träffat förut. vi åt en sjukt god middag! och jag drack en flaska rött vin! vi lyssnade på bra musik och pratade och skrattade en massa. det är livet! att bara umgås! sen skulle vi gå till kb, men ingen orkade så jag drog till en lägenhet på lilla torg där en viss "mr david" befann sig. vi spelade lite dart och klockan blev väldigt sent. sen sov vi gott!

sov hela dagen idag, tror jag var trött och sliten. mkt stress på sistonne. skönt att veta att jag typ har två veckor ledigt nu!!

puss och ta hand om livet!

Kommentarer
Postat av: Lokelive

Hope you enjoyed your visit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback