what am I?

sitter här, klockan börjar bli sent. har börjat bli en nattnjutare. en som kommer hem efter galajet och fortfarande är pigg. som igår, kom hem halv 2 på natten och tände ljus och gjorde god varm choklad på riktig kakao och socker vis! det är så underbart, att sitta uppe ensam och njuta av natten! natten är den bästa tiden. musik och ljus är så mycket vackrare då/nu.

damien rice låt "cold water" är helt fantastisk just nu. tror jag ska sätta mig och lyssna på den ett antal gånger.

image252

en kanske inte så smickrande men glad och lycklig bild på mig och mina två carolinare!!! Även en helena som knappt syns, henne tycker jag också om!

Imorgon tar Caroline exaken, stort! det ska firas!!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback