västkusten.

jag börjar förstå de där som alla pratar om. charmen på västkusten. de små gulliga husen, de moderna jättevillorna, de små mysiga krogarna och de hippa uteställena. fast jag ska inte erkänna att jag tycker om allt med de. tror jag är mer för västkusten när jag får vara ensam där. i lugnet. men jag är alltid mer för det. att bara umgås med folk jag älskar, inte en massa fulla rika snubbar som tror de äger världen.

ett dygn har spenderats hos caroline i torekov. vi har ätit en massa och gått runt och tittat på hus. hus är min stora passion, det finns alltid så mkt att se. så mkt att grubbla över.

har precis äntrat malmö och kommit hem till mitt lilla hem. ska sova snart, kroppen är trött. jobba 9 till halv 6 imorn. sen direkt till mys födelsedagsfest! ska bli skoj!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback