tröttsamt

är så trött på mitt liv, det mesta är bara tråkigt och jag är så sjukt omotiverad. det händer ju aldrig något kul, sitter mest ensam (känns det som). och när jag redan är så här uttråkad blir allt så segt, orkar inte ens gå till skolan. okej, jag är sjuk. men ändå.. halsen gör ont, öronen gör ont och magen gör riktigt ont.  haha, kul =)
vill åka hem till mamma och pappa. nuuuu. men jag måste bli klar med allt som måste lämnas in denna veckan. bara måstena, allt annat skiter jag i. så jag åker nog hem imorn el på onsdag. beroende på hur jag mår...

behöver en kram, eller nåt. nu.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Du får bita ihop *grrrr* Har du riktigt trisi så kan du alltid köpa "Sex & the City"-boxen på dvd. Jag satt inomhus i 3 veckor i rad *skratt*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback