skit&mög

allt känns lite snett&vingt just nu. jag vill inte...

jag vill bara vara glad och ha massa trevliga människor runt omkring mig. men ingenting verkar funka.. sitter mest ensam, eller känner mig ensam. hatar det...

idag var iof en väldigt trevlig dag med min Caroline, hon är fab! vi har fikat, ätit, pratar, städat gaderober och möblerat om.

trots en trevlig dag känns dock allt mest bajs nu..

imorn ska jag:
-städa mina gaderober och min lägenhet. slänga massa skit och sånt.
-läsa i min nya bok om hållfasthet och börja med au1.
-sammanfatta min statistikupg.
-ringa dan om jobb i sommar.
-skriva färdigt mitt cv för att äntligen få den sammanställd.
-ringa mamma.
-handla på systemet.
-shoppa en t-shirt för att må lite bättre.
-äta ordentligt vilket betyder att jag måste gå & handla.
-kolla upp min ekonomi
-planera upp veckorna jag har framför mig.
-gå på bio och ha trevligt.

ok, jag har en del att ta tag i. ovanligt...

ta hand om er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback