sjuk & så

börjar långsamt få panik. sitter här i min lägenhet eftersom jag är sjuk, men det är så tråkigt. blä.
men imorn är det upp & till skolan som gäller, längtar nästan. haha. jag hatar att inte ha saker att göra. fast det har jag ju här hemma ändå. igår gjorde jag egna köttbullar, pluggade en massa fysik, skrev ett arbete med mera. idag ska jag sakta börja med matten igen. känns bara så hopplöst. matten och jag vill inte riktigt samma sak. och det är urtrisst.
ikväll ska jag än en gång till läkaren med min mage, börjar ju bli en vana nu men åh, skulle vilja att en viss person följde med. dels för att jag inte vill gå själv, dels för jag saknar honom.

längtar hem till landet, till skogen, till myset, till våra djur, till min familj, till allt som finns där men inte här. känner mig lätt deprimerad. men får väl rycka upp mig och hitta på nåt nu ist.

här kommer 2 bilder från helgen!
30093-235
Helena och Caroline!
30093-234
Jag & Caroline!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: DVD

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2008-01-08 @ 18:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback