ont

känner mig ensam. har så sjukt ont i magen, jag tror andra har svårt att förstå en. och jag är så trött på att ständigt säga; nej, jag har ont i magen. för det gör ont hela tiden och jag hatar att klaga. jag mår illa och jag vet inte vad som händer med mig. tycker inte jag förtjänar att ha såhär ont hela tiden.

kunde inte gå upp på matten imorse, hade ont överallt. öronen, halsen och magen. var dock tvungen att vara där vid 10. så mellan 10 och 17 var jag duktig. sen cyklade jag hem och lagade nyttig mat. intalar mig själv att jag ska må bättre då. äh. känner mest för att gräva ner mig. djupt.

känner mig mest ful och misslyckad just nu.

och det finns vissa människor i mitt tvingade sällskap som gör mig helt förstörd.

jag skulle vilja skapa en önskevärld med bara godhet. i den skulle följande människor bo i första hand.
caroline, klas, martin, tomas, mamma, pappa, djur, marina, en läkare som är snäll, lisa, matilda, johanna, caroline, johanna och emma. typ. några till är okej.

världen är bara så självisk och ingen bryr sig. och jag hatar att just jag är så sentimental och djup.

ska se tv hela kvällen. och käka digestive med mörk choklad.

puss

Kommentarer
Postat av: Jonas

Halloj! Jag vet inte om jag hade så skoj... bättre än att sitta hemma och glo iaf!

Nu ska du göra så här:
1. Ställ dig vid spegeln
2. Ut med armarna
3. Säg "Jag är snygg, jag är inte rädd"
4. Ät lite Digestive
5. Säg "Jag är inte misslyckad, fan - jag är ju snygg!"
6. Kolla lite TV och må bra!

Detta var då en dålig snabbkurs i välbefinnande ;o)

Postat av: Thomashelene

Your website is extremely interesting

2009-06-02 @ 09:59:34
URL: http://thomashelene.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback