sura

jag kan ju tipsa om att börja lite innan med att städa ur lägenheten. jag började ikväll och ska lämna min lägenhet kl 0900 imorn. har massor kvar men ska gå upp tidigt imorn ist.

livet är surt just nu, jag är trött på alla människor som är sura och trista. och fula. jag mår egentligen väldigt bra men idag rann allt över. jag grät efter att mannen på statoilmacken tutade på mig. när det var jag som gjorde rätt. DIN IDIOT. de finns så många idioter. tyvärr. jag vill inte träffa dom mer. jag vill bara umgås med de jag känner tilltro till. de som jag tycker om, och som tycker om mig! alla andra skiter jag fullständigt i.

de är synd att en mässa ska ta kol på människointresset. 65000 besökare har de varit, alla kanske inte har varit hos oss, men nästan alla. galet många människor.

imorse kom ett positivt äldre par in och var så sjukt glada och moderna. jag sa till dom att det var underbart att se så glada människor. de tittade på mig och frågade: är inte alla de?!
tänk om alla varit som dom.

man lever en gång, det är inte lönt att gå och sura.

nu ska jag försöka somna in i all denna magstress. och packa mitt pick och pack och lämna malmö imorn.
faktiskt ska de bli skönt. jag vill hem till landet och rensa upp i mitt liv. och sen vill jag så mycket mer.
men det tar vi en annan dag!

puss och gonatt!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Men Linda, jag diggar dig som fan. Och jag försöker hålla huvet positivt haha. Ska du flytta från Malmö? Vart ska du då bege dig? Skäms eftersom jag inte besökt dig. Men jag ska fan vara först på plats på det nya stället :D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback