varmt&trött

jag har jobbat som en liten idiot idag. är extremt trött idag & tar på mig lite för mkt. tror jag. nästa veckan ska jag jobba 4 dagar, och hinna med skolan. aja. pengar är gött. och det är mkt jag måste köpa så jag behöver pengar. väldigt mkt.
usch vad jag vill att någon ska laga mat till mig nuuuu. orkar inte själv.

igår var helt sjukt toppen! först var jag på stan hela förmiddagen, med kusiner och våra mammor. mys pys!
sen var vi hos Caroline på lite förfest innan vi gick till kb för att se BILLIE THE VISION AND THE DANCERS. så sjukt bra! direkt när de var klara drog jag mig över gatan till inkonst för att se THE STUDIO där. sjukt bra de med. Bror och Tobbe va där. jätteskoj!

sen gick jag genom malmö själv i natten. något som mormor nog hade blivit väldigt arg över men som faktiskt var väldigt mysigt. jag var inne på burger king och köpte med mig mat som jag sen åt hos davids vänner. de satt på lilla torg och spelade fotbollsspel. hälsade på där ett tag och gick sen hem till min säng som var väldigt skön.

caroline är en ängel, hon kommer med mat nu. är jag lycklig eller är jag!
också fick jag med mig massa tårta hem från mitt jobb. bjudit in david med vän för att äta tårta med mig och caroline senare ikväll. åh, ja. allt är bra nu.

imorgon blir det hårdsatsning på fysiken. ser verkligen fram emot de, inte.

men nu är de dax att njuta av att de är lördag och extremt fint väder!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Joachimadina

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback