va?

vad är det med mig?
mår inte jätte toppen alls.
lyssnar mest på sjukt deppig musik och ligger under täcket och fryser.
drömmer om en pojke och varmare tider.
en viss pojke och några resor till vänner jag väldigt gärna vill besöka.
detta ger dock ett visst rus under kort tid men det hjälper inte.
jag känner mig ensam och vill ha en person här nu.
en som får mig att må både bra & dåligt.
psykoliv.
skulle vilja hångla.
och hälsa på lisa & silje i oslo, elena & andi i zurich och matilda i usa.
& helt plötsligt ser jag att himlen är blå.
jag ska till skanska på mentorträff.
lyssnar på bright eyes nya album. svinbra!
damien rice är kung tider som dessa.
helt underbart att må sådär.
ledsamhet.

hej.

Kommentarer
Postat av: Vegardmaryam

many thanks for your dedications to this world


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback