toppendag

jag är glad. för även om jag nog aldrig kommer lyckas med kärleken så lyckas jag med allt annat.
skolan går galant, jobbet lever jag på mest hela tiden och idag hände världens bästa grej.
de ringde från skanska och jag kanske får jobba på min drömavdelning i sommar 4 veckor.
kan livet bli bättre.
jag ska bli en karriärskvinna med massor av älskare.
haha.
inte riktigt min stil men äsch.

idag var jag på ikea. shoppade loss och ikväll blir det invigning av både ny och nybäddad säng.
right!
någon som har lust att inviga den med mig?
*ler*

imorn är det upp tidigt och försöka vara seriös innan jag börjar jobba kvart i 2.

har firat med så mkt naturgodis att jag nästan spyr.
det är gött.
=)

och nu ska jag göra en stor beställning med kläder.
yea!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Pia

hehe. det låter gött tycker jag. Kärlek e överskattat! haha.

2007-04-27 @ 13:43:41
Postat av: Viktorronja

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback