nerina pallot

jag känner för att springa fort vid havet. känna sanden mellan mina tår. frysa men ändå vara varm. varm av allt det fina som finns runt om kring mig. utanför mitt fönster är himlen vackert molning. molen har massor av fina färger. de lyser om dem. och när jag vaknade till regnet imorse infann sig en ro. en mysig känsla i kroppen. att lyssna på nerina pallots låt sophia gör saken ännu mysigare. synd att sophia är ett namn jag ogillar väldigt mkt. för hon var en tjej jag var svartsjuk på, alltid. men det är också ett fint minne som gör mig varm inombords. minnen är fina, särskillt med fin musik i bakgrunden. då är allt perfekt. och jag är precis som jag brukar. sårbar och lycklig.

blir helt sjukt trött av att jobba. mitt jobb är fysiskt krävande. min kropp är så trött så det inte går att beskriva. men jag är glad att jag har ett jobb, och jag längtar redan på min första lön! yeaaaa!

längtar på dig, kom hit!

ciao!

Kommentarer
Postat av: Vidarkathinka

Great site, keep up the great work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback