concretes

jag lyssnar på en gammal concretes skiva, har fönstrena öppna och äter en alldeles utomordentligt god pasta med köttfärssås som innehåller massor av grönsaker och en hel del parmesan. känns som jag skulle kunna befinna mig i paris. men jag är mitt i malmö. livet är njutbart och jag känner att jag njuter.
börjar jobba kvart i två. perfekt tid för mig. jag älskar mornar (okej, för mig börjar dagen aldrig tidigare än 10, om jag inte jobbar).
skulle vilja åka hem efter jobb på lördag men de händer en massa saker. parker, fester och trevliga människor.
så jag får snällt stanna kvar i storstan och endast längta ut på landet.

ciao!
ha en bra solig dag!

Kommentarer
Postat av: Silje

Hei hei!!!!! Vi er inte søta, det ser bare sånn ut på bilde... hehe. Håper du kommer snart!! Bare si ifra litt i forveien, så eg kan se om eg jobber el ikke. vil jo gjerne ha fri når du kommer!!!! Klem klem

2007-04-26 @ 17:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback