as usuall

lyssnar på the klerks och tänker tillbaka på gamla goda tider. jag skulle gifta mig med sångaren. helt stensäker på de! för de var inte så kända precis när de kom, så jag såg ändå min chans. haha. de är många jag har skullat gifta mig med. väldigt många. tänk om jag en dag skulle ordnat ett jättebröllop / fest och bjudit dit alla dessa tänkta män. det hade nog blivit ett riktigt fett party!

idag fick jag följande kommentar:
- linda, du är verkligen helt fantastisk, du är en underbar person, du är söt, du är snygg, du är intellektuell, du är bra men.. jag vet inte.. jag är inte riktigt beredd på något.
okej, jag orkar inte mer. om jag nu skulle vara så himla bra borde jag ju ha träffat någon för länge sen. men det är hemskt men sant att alla killar är lika dana. men att leva singel liv är inte fy skam. mest att man måste ställa in sig. och jag måste lära mig att vara ensam. något av de värsta jag vet. verkligen.
VILL HA MIN FAMILJ HÄR NU. eller iaf världens bästa caroline. nuuuuu...
men ensam sitter jag här, långfredag och allt. himlen är halvt blå, halvt svart. det svarta börjar ta överhand. ganska passande faktiskt.

men jag skiter i vilket. ska dra till "han" med vänner och umgås. hoppas att de funkar utan att jag blir ledsen. de är de enda jag vill. blä för livet just nu. och imorn ska jag jobba. orkar inte.


och såhär såg jag ut innan idag.
då var jag glad.
för då var jag oviss om vad som skulle komma.

men ärligt, gräva ner sig är de värsta man kan göra. därför är det inte en möjlighet. dricka öl är en bättre.

ciao!

Kommentarer
Postat av: Pellemathilda

I really enjoyed my visit. A great site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback