äntligen torsdag!

kan man vara mer lycklig över att mina fyra arbetsdagar är över. nu ska jag iof jobba lördag med, men de gör jag ju alltid så de känns som de kvittar. grymmt mkt folk idag. bara danskar, jobbiga danskar, med gamla svenska sedlar. eftersom de åker till malmö typ en gång per år. eller nåt. och jag är bara fördomsfull för jag är trött. och så sugen på godis. åt lite mkt godis igår. blä.
seriösa linda som jobbar hela dagarna satt på skolan igårkväll till klockan 10. kändes mörkt och tomt där då. för det är inte helt normalt. paulina gjorde mig sällskap. och nu är mitt 3d cad hus inne för granskning. yea. så slipper jag sitta på min typ enda lediga dag imorn. för imorn är det njuta som gäller. hoppas på sällskap, att njuta med. att kramas, titta på solen, slappa, njuta, kyssas med.

nu ska jag ta på mig lite snygga kläder och dra upp till mina kusiner som jag inte träffat på evigheter! så nice!

ha en toppenkväll!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback