une année sans lumiere

musik:

figurines- race you
peter bjorn and john- young folks
veronica maggio- nöjd
scissor sisters- I don`t feel like dancing
billie the vision and the dancers- ask for more
the reconteurs- steady as she goes
the arcade fire- une année sans lumiere
arctic monkeys- scummy
belle and sebastian- the bluea are still blue
hot chip- playboy
cursive- sierra

ikväll blir det vinkväll hos en åsa, och sen drar vi till kb. som alltid, men det är ju alltid lyckat så varför inte. har sjukt ont i magen, får se hur länge jag kan stå ikväll. men jag vill festa så jag skiter i vilket.

möllan idag på förmiddagen, frukt & grönt. så nice! jag älskar malmö mer & mer för varje dag!

ha en toppenkväll, rocka fett!

pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jonasdina

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback