tonight

mår ganska bra, gick nyss upp. och det är så sjukt störigt, för i min lägenhet blir det inte mörkt. så jag fick ligga med en svart tröja för ögonen hela morgonen. bah, det är ju mest uppenbart när man som igår går och lägger sig klockan 5. för då sover man ju nästan bara när det är dag.

kb igår var toppen, kb slår aldrig fel. fast det var mkt folk, och folk som man inte tror ska gå på kb. fast det är ju skoj, ändå. tror seriöst jag ska skicka ett mail till någon på kb och klaga på att de använder glas av glas. det enda man gör när man dansar är att störa sig på allt glas som fastnar på ens skor. sticky spelade bra musik nästan hela tiden, yea!

nej, nu ska jag plugga matte och sen bara slappa hela kvällen!!!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback