telefon

så mysigt, martin (min bror), caroline och mamma har ringt ikväll. bara för att fråga hur det gick idag och så. det är så underbart. att ha folk som älskar en. det är det viktigaste för mig, att folk bryr sig och att jag får bry mig om dem. mmm!
ni är bäst!!

så, min första dag som blivande akademiker. yea! jättekul, jag känner mig tom mer motiverad nu än tidigare. klassen verkar toppen och det är en salig blandning av människor. lovely!
det blir en fullspäckad vecka, med många föreläsningar och fester! oj, jag kommer vara trött i helgen.
sen efter denna veckan ska jag bli sjukt seriös och plugga för fullt. har redan ringt en tjej om begagnade böcker. för att lägga pengar på nya böcker när man kan köpa begagnat är det dummaste jag hört! *ler*

imorn är det skola hela dagen och sen grillning (hoppas på bra väder) med min nya klass på kvällen!!

ha de toppen!

puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback