pablo

alla billie the visions låtar handlar om en pablo, undrar vem han är?

mina ögon sviker och idag fick jag laga min broccoli som jag längtat så på! jag älskar broccoli!!!

träffade tjejen som ska gå min utbildning idag, hon är söt! vi fikade och gick sen en sväng på stan.
köpte lite saker som jag inte kan bestämma om jag vill ha eller ej.
jeans som var grymt snygga, mörka och precis sånna jag velat ha länge. jaja.
sen en lång grå kortärmskofta, med en svart polo under och en rutig hoodtröja.
sjukt nice.

nu sitter jag här och kan inte fatta varför inte jannike hör av sig. vi skulle ut ikväll men jag vet fortf inte ett skit.
om inte annat somnar jag nog snart, eller så blir det sent inatt. mig kvittar det!

ha en mysig helg!!
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback